همدان - رئیس شورای شهر همدان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید فطر گفت: اسکان مسافران و چادر زدن در پارکهای شهر همدان ممنوع است.
به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان ظهر یکشنبه در صحن شورای شهر همدان با اشاره به گزارش ستاد استانی کرونا، تأکید کرد: نباید نسبت به بحران ویروس کرونا، بیتفاوت باشیم و مباجث مورد نظر آن را نادیده بگیریم. وی با بیان اینکه بر اساس اعلام مسئولان از هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان همدان، ۵۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدهاند که این رقم در کشور ۱۴۳ نفر است؛ گفت: در حال حاضر طی ۷ روز گذشته هیچ گونه فوتی بیماری کرونا در استان همدان نداشتهایم از اینرو باید این موقعیت استان حفظ شود تا به وضعیت سفید برسیم. وی گفت: خروجی تصمیمات ستاد کرونا در استان همدان نشان میدهد که اقدامات به خوبی پاسخ داده و از اینرو شرایط حال حاضر به خوبی کنترل شده است. ممانعت از چادر زدن مردم در پارکها در تعطیلات عید فطر گردان از ممانعت چادر زدن در پارکها در تعطیلات عید فطر از طریق شهرداری و نیروی انتظامی خبر داد و با اشاره به پیشنهاد جلوگیری از ورود مسافران به استان همدان گفت: در این زمینه به هیچوجه نمیتوان خلاف تصمیم ستاد ملی کرونا اقدامی انجام داد از اینرو از سپاه و ارتش گرفته تا شهرداری بر اساس مصوبات این ستاد، عمل میکنند. وی تأکید کرد: باید تصمیمگیری در زمینه کرونا استانی باشد؛ اما متأسفانه تمامی تصمیمات به صورت کشوری است. رئیس شورای شهر همدان از عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس در استان همدان به دلیل شرایط نامناسب بحران کرونا خبر داد و با قدردانی از اقدامات کادر سلامت و پزشکی استان همدان گفت: برای مقابله با ویروس کرونا، مدیریتشهری همدان، وظایف قانونی خود را انجام میدهد. ضرورت تبدیل روابطعمومیها به روابطعمومی نوین رئیس شورای شهر همدان همچنین در این نشست که با حضور مدیر روابطعمومی استانداری همدان برگزار شد ضمن گرامیداشت روز «ارتباطات و روابطعمومی» خطاب به فعالان و تلاشگران عرصه اطلاعرسانی، گفت: عصر حاضر به عصر اطلاعات معروف است از اینرو روابطعمومی، ویترین هر سازمان محسوب میشود. کامران گردان با تأکید بر اینکه هدف نهایی روابطعمومیها باید نفوذ در افکار عمومی در راستای منفعت جامعه و سازمان متبوع خود باشد؛ افزود: باید روابطعمومیها با بهرهگیری از ابزار نوین به روابطعمومی نوین تبدیل شود تا به تدریج به جایگاه واقعی خود برسند. وی گفت: روابطعمومیها میتوانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند و با جلب اعتماد مردم، نسبت به دلگرمی مردم از نظام و سازمانهای متبوع کمک کنند البته در این میان، توجه مدیران به روابطعمومیها زمینهساز ارتقای جایگاه آنها خواهد بود. گردان تأکید کرد: روابط عمومیها برای جلب اعتماد مردم باید عملکرد مجموعه را بهموقع، صریح و صادقانه منعکس کنند.