تبریز- جانشین قرارگاه تحول اجتماعی و مسئول طرح امام محله سازمان تبلیغات اسلامی طرح امام محله را فرصتی برای شناسایی ظرفیتهای مردمی و شبکه های تبلیغ دانست.
به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام والمسلمین رضا غلامی شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و مواجه شدن با شیوع ویروس کرونا و تغییر در شکل و ماهیت برنامههای مذهبی ویژه این ماه و امر تبلیغ دین که یکی از الزامها و کارکردهای اصلی این ماه است، سازمان تبلیغات اسلامی بخاطر اینکه از شرایط و فضای پیش آمده بتواند استفاده بهینه کرده و رسالت خود را در امر تبلیغ دین دنبال کند، با سرلوحه قرار دادن دستور مقام معظم رهبری در رزمایش همدلی و کمک مومنانه، مجموعه شبکه دین و مبلغان را برای تشکیل رزمایش همدلی بویژه در این ماه مبارک به میدان آورد. وی سپس ادامه داد: همه اقشار مختلف مردم و نهادهای انقلابی در این رزمایش همدلی زحمات ارزشمندی را انجام دادند اما این برنامه نیازمند یک مدیریت متمرکز و توزیع مناسب بود که این اتفاق بزرگ حول محور پایگاه توحید در مساجد و با محوریت امام مساجد و معتمدین در محلات رقم خورد. وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی بمنظور ایجاد و تقویت ارتباط بین مؤمنان در محلات، سه عرصه جدی را در قرارگاه تحول اجتماعی ناظر بر مجموعه فعالیتهای اجتماعی توسط مردم را طراحی و حول محور مساجد و با محوریت امام محلات در دستور کار قرار داده است. حجتالاسلام غلامی با توجه به حماسه بزرگی که در رزمایش همدلی رقم خورد، افزود: یکی از مهمترین اهداف از حضور در استان آذربایجان شرقی و سفر به تمام شهرستانهای این استان، قدردانی از زحمات ارزشمند مجموعه همکاران در این اداره کل بود. وی در ادامه گفت: از جمله اهداف دیگر این سفر، شناسایی ظرفیتهای عظیم مردمی و شبکه تبلیغ در این استان و همکاری مؤثر این ظرفیتها با قرارگاه تحول اجتماعی در طرح امام محله است. وی بیان کرد: با تمام امام محلههای آذربایجان شرقی حضور و ملاقات کرده و از نحوه تبلیغ آنان جویا شدهایم.