شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کرمانشاه پایلوت اجرای طرح "محله محور شهید سلیمانی" در کشور است
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه پایلوت اجرای طرح "محله محور شهیدسلیمانی" برای کنترل و مقابله با بحران کرونا در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان کرمانشاه که ظهر امروز در سالن جلسات شهدای دولت کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به ترور دانشمند ایرانی شهید فخری زاده، اظهار کرد: سکوت سازمان حقوق بشر در مقابل ترور یک دانشمند برجسته علمی علی رغم ادعای حمایت از حقوق انسان‌ها یک موضوع خجالت آوری برای این سازمان است.

وی افزود: دشمنان ما باید بدانند که هزاران نفر مانند شهید فخری‌زاده در ایران اسلامی وجود دارد و این شهادت‌ها ملت ایران را بیدار می‌کند.

استاندار کرمانشاه به طرح "محله محور شهید سلیمانی" در جهت کنترل و مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: به عقیده صاحب نظران حوزه سلامت کشور اجرای این طرح از راه‌های اصلی برون‌رفت از بحران کرونا است.

بازوند با تاکید بر اینکه اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی نیازمند یک همدلی و انسجام ملی در بین همگان است، بیان کرد: این طرح مزین به نام شهید سلیمانی است و باید به عنوان یک نماد در کشور به درستی به سرانجام برسد، لذا تحت هیچ شرایطی هیچ کوتاهی در زمینه اجرای این طرح از فرمانداران و مسئولین مربوطه قابل قبول نیست.

وی تاکید کرد: در صورت نیاز تمام امکانات استان را برای رفع بحران کرونا در اختیار مجریان طرح محله محور شهیدسلیمانی قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: خمیر مایه این طرح یک حرکت جهادی و بسیجی است، لذا نباید برای کنترل و مقابله با بحران کرونا منتظر کسی خارج از استان باشیم چرا که با نیروها و ظرفیت‌های داخل استان می‌توانیم این بحران را مدیریت کنیم.

بازوند با قدردانی از اقدامات جهادی همه ی مجریان طرح محله محور شهید سلیمانی، گفت: هلال احمر و کمیته امداد استان باید به صورت ویژه برای تهیه کمک‌های معیشتی به اقشار آسیب پذیر جامعه پای کار بیایند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: سازمان صمت جهت کمک به مقابله با بحران کرونا، ملزم به تحویل ۱۰۰ هزار ماسک رایگان به قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان برای توزیع در استان کرمانشاه است.

بازوند ادامه داد: خیرین و یا نهادهای حمایتی که اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی می‌کنند، می‌توانند درخواست خرید برنج با قیمت کیلویی هفت هزار تومان را به هر مقدار مورد نیاز به ستاد کرونا استان ارائه دهند.

وی با اشاره به کمک مالی به صدا و سیما برای تهیه برنامه‌ها در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا، تاکید کرد: صدا و سیما باید در جهت اقناع سازی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه تمام قد در کنار طرح محله محور شهید سلیمانی تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

کد خبر 12367
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار