شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
ممنوعیت تردد خودروها در یزد تمدید شد/رستوران‌ها و بوستان‌ها تعطیل
یزد ـ جانشین ستاد استانی مقابله با کرونای استان یزد با اعلام محدودیت‌های کرونایی هفته سوم آذرماه گفت: ممنوعیت تردد خودروها در یزد تمدید شد.

احمد ترحمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبات جدید ستاد کرونای استان یزد اظهار داشت: اصناف و مشاغل ضروری شامل نانوایی، لبنیات، مواد پروتئینی، برنج و حبوبات، میوه و تره بار، عطاری، خواربار، تجهیزات پزشکی، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای فقط بخش ارزاق عمومی، رستوران‌ها و فست فودها به صورت بیرون بر تا ساعت ۲۰:۳۰ مجاز به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه سایر اصناف فقط تا ساعت ۱۶:۳۰ مجاز به فعالیت بوده و پس از این ساعت باید تعطیل باشند، افزود: قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی، رستوران‌ها به صورت حضوری تعطیل هستند همچنین آموزش حضوری مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های خصوصی، مؤسسات آموزش عالی و حوزه‌های علمیه نیز همچنان تعطیل است.

ترحمی ادامه داد: ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با تشخیص بالاترین مقام دستگاه می‌توانند نسبت به کاهش حضور یک سوم از نیروها اقدام کرده و فعالیت خود را با حضور دو سوم نیروها ادامه دهند. فعالیت در سایر ادارات و دستگاه‌ها باید با حضور یک دوم نیروها با تشخیص مدیریت استانی انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد عنوان کرد: برگزاری جلسات اداری تا سقف ۲۰ نفر با رعایت فاصله و دستورالعمل‌ها، تعطیلی مراسم‌های مذهبی نظیر نماز جمعه و جماعت و ممنوعیت تجمع‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی از دیگر مصوبات به شمار می‌آید.

وی یادآور شد: ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی همچنان ادامه دارد و مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند بود ضمن اینکه تردد شبانه خودروها نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است.

کد خبر 12594
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار