شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کاهش موارد بستری مبتلا به بیماری کرونا در کرمانشاه
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه به کاهش مبتلایان به بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون تعداد موارد بستری مبتلا به این بیماری به ۳۰۰ بیمار رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه قرارگاه استانی مبارزه با کرونا که در سالن شهدای دولت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه انسجام ملی خوبی برای مبارزه با بیماری کرونا در استان شکل گرفته است، به طوری که از یک هزار و ۲۶۰ مورد بستری به حدود ۳۰۰ بستری در روز رسیده‌ایم.

وی با ابراز امیدواری از ادامه این روند، تاکید کرد: طرح شهید قاسم سلیمانی در روند نزولی شدن آمار مبتلایان، موارد بستری و فوتی نقش بسزایی داشته است.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: از صدا و سیمای مرکز کرمانشاه انتظار داریم که اثر بخشی این طرح را به عنوان یک نماد و الگو به اطلاع مردم برساند و نیز در شبکه‌های ملی گزارشی از اثربخشی این طرح و تلاش‌های کادر درمان و همکاری خوب مردم استان پخش کند.

بازوند تصریح کرد: عملکرد و بازخورد طرح شهید سلیمانی برای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا در کرمانشاه طی گزارشی به حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت ارسال شد و وزیر بهداشت مراتب قدردانی خود را از مجریان این طرح اعلام کرد.

وی به بحث کمک‌های مومنانه سپاه و هلال احمر اشاره کرد و گفت: ۱۰ تن برنج با قیمت ۵۰ درصد تخفیف را می‌توانیم در اختیار خیران و یا هر دستگاه دیگری برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا قرار دهیم.

کد خبر 13539
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار