شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
طرح شهید سلیمانی در راستای اهداف نظام سلامت کشور اجرا می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، اجرای طرح شهید سلیمانی را در راستای کنترل و مدیریت بیماری کرونا، نوعی از وفاق و همدلی در حوزه سلامت کشور دانست.

جلیل کوهپایه زاده، در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تاکید بر اهمیت خدمات و اقدامات انجام شده در راستای مدیریت پیشگیری و درمان بیماری کووید ۱۹، طرح شهید سلیمانی را صحنه همدلی برای رسیدن به اهداف سلامت در کشور دانست و افزود: این طرح بدون شک ثمرات ارزشمند و تأثیرگذاری در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در آغاز پاندمی کووید ۱۹ به دلیل ماهیت بیماری و شیوع آن، بیشترین تمرکز و سرمایه گذاری در حوزه درمان صورت گرفت، اما در اجرای طرح شهید سلیمانی علاوه بر درمان، پیشگیری، آموزش و فرهنگ سازی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهار داشت: اجرای این طرح در بسترها و روش‌های اجرایی مختلف برای دستیابی به اهداف تعیین شده انجام شده و بنا بر امکانات و زیرساخت‌های موجود در هر شهرستان و همچنین عوامل دیگری مانند شرایط اقتصادی، فرهنگی و…، ممکن است تفاوت‌هایی در نحوه برنامه ریزی و اجرای آن وجود داشته باشد اما بدون شک این برنامه بر پایه تعامل و همکاری بین سازمان‌ها و نهادهای مردمی و شهروندان اجرا می‌شود.

کوهپایه زاده تاکید کرد: دستاوردهای طرح شهید سلیمانی برای تکمیل ساختار شبکه‌های بهداشت و درمان به خصوص در شهرهای بزرگ و مناطق پرجمعیت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 13665
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار