یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
بازگشت به کار کادر درمانگاه بیماران سرطانی لارستان از دوشنبه
لارستان- رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: کادر درمان درمانگاه بیماران سرطانی لارستان که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می بردند از دوشنبه به کار برمی گردند.

به گزارش خبرنگار مهر پس از اعلام خبری مبنی بر ابتلای تمام کادر درمانی درمانگاه تخصصی بیماران سرطانی امام حسن مجتبی (ع) لارستان به کرونا و تعطیلی این مرکز دکتر بهزاد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرکز شیمی درمانی امام رضا (ع) در بیمارستان امام حسن مجتبی علیه السلام لارستان بصورت تخصصی برای بیماران سرطانی فعالیت می‌کرد که به دلیل ابتلای کادر درمان به کرونای تنها فوق تخصص خون و آنکولوژی و پرستار این بخش، با تعطیلی اجباری تا زمان بهبود کادر درمان مواجه شد.

وی تاکید کرد: طی این دو هفته اخیر درمان بیماران متوقف نشده و بیمارانی که زمان شیمی درمانی داشتند به دانشگاه‌های همجوار اعزام و سایر بیماران که زمان شیمی درمانی آنها دو هفته زمان داشت نیز از روز دوشنبه یک دی ماه می‌توانند در این مرکز به ادامه درمان بپردازند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه خوشبختانه دچار چالش ارائه خدمت نبودیم افزود: ابتلای مدافعان سلامت و کادر درمان به کرونا شاید زنگ خطری جدی باشد در آستانه شب یلدا برای عموم مردم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از برگزاری دورهمی های خانوادگی سلامت اطرافیان خود را به خطر نیندازند.

کد خبر 13762
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار