یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
تلاش، ابتکار و سینه سپر کردن در مقابل مشکلات

آقای رئیس جمهور،مشکل چیست؟ مشکل كجاست ؟ مدیریت شخص شما و دولتتان چقدر در خلق و تداوم مشكلات مردم نقش دارد؟ مسؤوليت نابسامانی و ناکارآمدیها برعهده چه کسی است؟

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به نقل از سپاس ؛ آقای رئیس جمهور،مشکل چیست؟ مشکل کجاست ؟ مدیریت شخص شما و دولتتان چقدر در خلق و تداوم مشکلات مردم نقش دارد؟ مسؤولیت نابسامانی و ناکارآمدیها برعهده چه کسی است؟

آقاى روحانى در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و بین المللی گفت “دولت کاملاً برنامه دارد! ” این پیام در حالى است که کمی بیش از دو فرصت صد روزه به پایان ریاست شما بر جمهوری اسلامی باقیمانده است و مردم شاهد هیچ برنامه ریزى و برنامه اى از دولت شما نبوده اند و على رغم نام دولت تدبیر و امید مردم جز بى تدبیرى و ناامیدى دریافتى ندارند.

آقاى روحانى توجه داشته باشید که عنصر ” زمان” و مدیریت آن برای ما در شرایط جاری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، و براى ملت این سوال وجود دارد تا کنون چه چیزی به نفع مردم بوده است؟

شما گفته اید که باید جنگ جهانی با دنیا راه بیندازیم! شما که با وعده برداشتن سایه جنگ آمدید و همان زمان گفتید ،با مذاکرات سایه شوم جنگ را از سر کشور برداشتیم ! اینک نگران چه هستید ؟ شاید به دنبال دوگانه سازیهاى متوهمانه مجدد هستید؟

آقاى رئیس جمهور شما در حالى اعلام میکنید در دولت وزیری که حامی مصرف‌کننده باشد، نداریم!! که بعد از ۲ سال از شروع دولت در میان مردم همدان اعلام کردید دولت، در زمینه های اقتصادی و تورم و پایان‌ دادن به رکود، به اهداف خود دست یافته است.

کار نشده را چرا گفتید؟ نبود وزارت بازرگانى بهانه است آنچه در دولت نیست تلاش، ابتکار و سینه سپر کردن در مقابل مشکلات است.اگر حرکت و عمل در دستور کار قرار گیرد و کارهایی که می تواند به نفع مردم باشد، انجام شود،نام وزارتخانه و وزیر مهم نخواهد بود. اینکه گفتید: کاری که در ۲ دقیقه می‌شود انجام داد تا وزارت بازرگانی تشکیل شود عمر ملت ٨۵ میلیونى ایران اسلامى است که صرف برجام تقریبا هیچ و خسارت محض شد.

آقاى روحانى به جاى کلى گویى و وعده هاى مجدد بهتر است به دنبال راهکارهای عملی که در کوتاه‌مدت نتیجه دهد و تأثیر آن در زندگی مردم مشخص شود باشید.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ حل و رفع مشکلات همت، شجاعت و اهتمام جدی می طلبد!معهذا بهتر است تا فرصت هست همت کنید و به دل مشکلات بروید!

 

هوشنگ رستم پور استاد دانشگاه

کد خبر 13869

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار