شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
ایجاد اقامتگاه‌های سکونتی در استان بوشهر /بهره‌مندی اقشار مختلف از مسکن
ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن گفت: با در نظر داشتن نیاز اقشار مختلف با مجموعه‌های مختلف برای احداث مسکن در استان بوشهر وارد مذاکره شده‌ایم و برنامه توسعه‌ای با افق آینده مد نظر ماست.

احمد هادی‌زاده در دیدار با کارکنان مجتمع تجاری، فرهنگی و گردشگری بوشهر مال با اشاره به استراتژیک بودن استان بوشهر برای شرکت سرمایه‌گذاری مسکن که متولی آن شرکت مسکن جنوب است، اظهار کرد: شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری مسکن حساب ویژه‌ای روی ایجاد اقامتگاه‌های سکونتی در استان بوشهر باز کرده و خدمات مختلفی ارائه خواهد کرد و گروه‌های زیادی از اقشار را بهره‌مند خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای اولین تعهدات شرکت سرمایه‌گذاری مسکن در شهر جدید عالیشهر گفت: تولید ۱۲۰ واحد مسکونی را در اولین گام در عالی‌شهر را انجام داده‌ایم و در شهرهای کنگان و گناوه برنامه توسعه‌ای داریم.

مدیرعامل و نائب رئیس شرکت سرمایه‌گذاری توسعه مسکن به مذاکرات فی‌مابین شرکت نفت و شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری مسکن جنوب اشاره کرد و گفت: با در نظر داشتن نیاز اقشار مختلف با مجموعه‌های مختلف برای احداث مسکن در استان بوشهر وارد مذاکره شده‌ایم و برنامه توسعه‌ای با افق آینده مد نظر ماست.

هادی زاده از تاثیر متقابل مجموعه اقامتگاه‌های سکونتی و مجموعه‌های تجاری به عنوان یک ضرورت یاد کرد و گفت: ایجاد مجموعه‌های چند منظوره برای تامین نیازهای فرهنگی، تفریحی و حتی گردشگری اقامتگاه‌های جدید مسکونی منطبق با استانداردهای روز جهان ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

کد خبر 14357
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار