دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
پروژه‌های ناتمام زیادی در استان بوشهر داریم/ لزوم حل مشکل نقدینگی
بوشهر - نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های ناتمام زیادی در استان بوشهر داریم که باید برای تکمیل آنها تلاش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی عصر پنجشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس با استاندار بوشهر اظهار داشت: تعامل خوبی بین فرمانداران و نمایندگان استان وجود دارد.

وی گفت: در شرایط فعلی که کرونا و تحریم‌ها بر مردم فشار می‌آورد نیاز است که مسئولین استان و نمایندگان مجلس با یک نگاه تعاملی در کنار هم موانع و مشکلات را مرتفع کنند.

احمدی ادامه داد: پروژه‌های ناتمام زیادی در استان وجود دارد که باید مشکل نقدینگی پروژه‌ها حل شود و پروژه‌های ناتمام تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی پیگیری صادرات گوجه و خرید گوجه برای رب را از دغدغه‌های جدی مردم جنوب استان دانست و اظهار داشت: مردم تجربیات تلخی از عدم خرید و جلوگیری از صادرات گوجه دارند، باید مجموعه استان و کشور این مشکل را مدیریت کنند.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه گفت: تصمیمات وزارت نفت در خصوص ساختار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، تأثیرات منفی بر منطقه می‌گذارد و باید در این تدبیر مناسبی اندیشیده شود.

اختصاص قیر به منطقه جنوب استان، پیگیری مسائل شهرهای جدید نای بند و سیراف، توسعه اسکله‌های صیادی و گازرسانی به روستاها از دیگر مسائلی بود که حجت الاسلام احمدی در این نشست مطرح کرد.

کد خبر 14947
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار