شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
نتایج مطلوب طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا
همدان- فرماندار نهاوند گفت: طرح سردار شهید سلیمانی نتایج بسیار خوبی در کنترل و مقابله با شیوع کرونا خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراد ناصری صبح امروز در ستاد پیشگیری و هماهنگی مقابله با کرونا شهرستان نهاوند، اظهار کرد: تا امروز تمام تلاشمان برای مقابله با این ویروس انجام شده، اما اگر ساده انگاری کنیم و دنبال راهکارهای تازه نباشیم موج چهارم و بلکه پنجم هم دامن گیرمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط سختی برای مردم ایجاد شد، ادامه داد: البته همچنان خطر شیوع و جهش آن وجود دارد و اگر نتوانیم شرایط را کنترل کنیم مطمئناً درگیر بحران سخت‌تری خواهیم شد.

فرماندار نهاوند آگاه سازی مردم را مسئله مهم در پیشگیری از بیماری کرونا برشمرد و گفت: بخشداران و دهیاران در کنار ستاد کرونا برای آگاه‌سازی مردم در روستاها قرار بگیرند.

ناصری بازگشایی مدارس را دغدغه دیگر مردم دانست و گفت: در صورت بازگشایی مدارس، تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه شتاب‌زدگی در برداشتن محدودیت‌ها خطر است، اضافه کرد: مهمانسراهای ادارات و هتل‌ها برای پذیرش بیماران پیش بینی شده است.

فرماندار با اشاره به اینکه اگر هر مدیر جامعه هدف خودش را با نظارت و برنامه‌ریزی کنترل کند، در شرایط بحران و شیوع ویروس مشکلات برای مجموعه شهرستان کمتر بوده و می‌توان همه چیز را کنترل کرد، ادامه داد: طرح سردار شهید سلیمانی اگر بر همین منوال و به صورت اصولی اجرایی شود نتایج بسیار خوبی در کنترل و مقابله با شیوع کرونا خواهد داشت.

ناصری جدیت در نظارت‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: ستاد کرونای شهرستان باید جدیت و نظارت بیش از پیش را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 16006
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار