شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
ورزشکار بوشهری قهرمان مسابقات دو و میدانی کارگران کشور شد
بوشهر - رئیس هیئت ورزش کارگری استان بوشهر گفت: سید محمد موسوی نژاد ورزشکار تیم بوشهر قهرمان مسابقات دو و میدانی کارگران کشور در رشته پرش طول شد.

رحیم لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از کسب مدال طلای انفرادی توسط سید محمد موسوی نژاد از تیم دو و میدانی کارگران بوشهر خبر داد.

وی اضافه کرد: در مسابقات دو و میدانی کارگران کشور (انتخابی تیم ملی) گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت که به میزبانی استان خوزستان در استادیوم تختی اهواز برگزار شد تیم دو و میدانی کارگران وطن زرین پلیمر به عنوان نماینده استان بوشهر در این مسابقات شرکت کرد.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان بوشهر ادامه داد: در پایان این مسابقات محمد موسوی نژاد با کسب مدال طلای انفرادی در پرش طول به عنوان تنها مدال آور بوشهر به کار خود پایان داد.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور در هر یک از بخش‌های آقایان و بانوان به صورت جداگانه و هر کدام در یک روز، در ۱۱ ماده انفرادی و ۲ ماده امدادی برگزار شد.

مسابقات بخش آقایان با حضور ورزشکاران ۲۹ استان و ۳۰ تیم و در بخش بانوان نیز با حضور ورزشکاران ۱۵ استان و ۱۶ تیم (تیم میزبان در هر بخش با دو تیم مجزا) در روزهای اول و دوم بهمن در استادیوم تختی اهواز برگزار شد.

کد خبر 16021
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار