شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
انجام بیش از ۱۳۰ هزار تست کرونا در طرح شهید سلیمانی در زنجان
زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه از زمان اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون ۱۳۰ هزار تست کرونا در استان زنجان انجام گرفته است، گفت: این آمار از سطح کشوری هم بالاتر است.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی دهه فجر دو پروژه مهم بهداشتی در شهرستان ابهر طی دهه فجر به بهره برداری می‌رسد، گفت: پروژه مرکز آموزشی بهورزان و مرکز آموزشی غربالگری سرطان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: با بهره برداری این و پروژه ارائه خدمات درمانی به مردم در شهرستان ابهر تسریع می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه از زمان اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون ۱۳۰ هزار تست کرونا دراستان زنجان انجام گرفته است، گفت: این آمار از سطح کشو ری هم بالاتر است.

حقیقی بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: مردم باید بر این امر اذعان داشته باشند که کرونا تمام نشده است.

وی ابراز داشت: هرچه زمان تشخیص بیماری سریع‌تر باشد روند درمان بهتر خواهد بود و در این میان کیت‌های تشخیص سریع بیماری طی چند روز آینده در استان انجام می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید از ظرفیت بسیج برای اجرای قوی‌تر این طرح استفاده شود، تصریح کرد: تنها راه قطع زنجیره کرونا در استان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است و اجرای طرح شهید سلیمانی می‌تواند نقش مهم و تأثیرگذار در کاهش بیماری کرونا باشد و باید این طرح در استان تقویت شود.

حقیقی افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی باعث شده تا بستری‌ها و فوتی‌های کرونا دراستان کاهش یابد.

کد خبر 16028
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار