دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
در انتخابات اخیر مشخص شد دموکراسی آمریکا یک استبداد دموکراسی‌نما است
ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: آمریکا همواره ادعای دموکراسی و آزادی دارد که در جریان انتخابات اخیر مشخص شد دموکراسی آنها یک استبداد در ظاهری دموکراسی‌نما است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز و در خطبه‌های نماز جمعه ۳ بهمن ماه عنوان کرد: آمریکا دست به تحریم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد امام رضا (ع) زده‌، چرا که حرم رضوی نماد قدرت معنوی ایران است و مانند ستاد اجرایی فرمان امام تنها به کار فرهنگی و خدمت به فقرا مشغول است به همین دلیل نیز با این تحریم‌ها، سکوت در برابر آنها جایز نیست.

وی افزود: لازم است کشورهای اسلامی و به ویژه ارادتمندان ساحت مقدس رضوی برای مقابله با تحریم حرم ثامن‌الحجج از سوی آمریکا مجمع تشکیل دهند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: آمریکا همواره ادعای دموکراسی و آزادی دارد اما در جریان انتخابات اخیر مشخص شد دموکراسی آنها یک استبداد دموکراسی‌نما است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با محکومیت حادثه تروریستی اخیر بغداد اظهار کرد: این حادثه که منجر به شهادت تعدادی از مسلمانان شد نشان از ریشه وهابیت و داعشی‌ها در منطقه دارد.

نماینده ولی فقیه در بوشهر خاطرنشان کرد: گروه‌های تکفیری به سرکردگی آمریکا حالا که منطقه را خالی از سردار سلیمانی و حشدالشعبی دیده‌اند دست به چنین حوادث تروریستی می‌زنند و کشورهای خط مقاومت باید در مقابل این حوادث هشیارتر از قبل باشند.

وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا و بیماری کووید۱۹ بیان کرد: بی‌شک عادی‌انگاری در این زمینه سبب از بین رفتن تلاش‌های چند ماهه کادر درمان و مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد شد؛ لذا مردم و مسئولان، به ویژه متولیان در آموزش و پرورش باید این موضوع را مدیریت کنند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: تصمیم لحاظ شده مبنی بر اختیاری بودن حضور دانش‌آموزان در مدرسه قابل قدردانی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های بهداشتی در استان بوشهر عنوان کرد: توسعه بیمارستانی نیاز جدی منطقه است، همچنین ضرورت دارد که پزشکان متخصص و تجهیزات مورد نیاز مردم نیز تامین شود.

وی اظهار کرد: برآورد خسارات سیل اخیر در استان بوشهر ۲۸۰ میلیارد تومان است، اگر یک چهارم این مبلغ صرف اقدامات پیشگیرانه شده بود چنین مشکلاتی نداشتیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر لزوم داشتن پیوست فرهنگی و اجتماعی صنایع گفت: صنایع مستقر در استان بوشهر بایست حتما پیوست فرهنگی داشته و همچنین در راستای ادای مسئولیت ‌های اجتماعی خود خدمات مورد نیاز را به مردم استان و به ویژه مناطق پیرامونی صنعت ارائه نمایند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت به کارگیری جوانان بومی در صنایع مستقر تاکید کرد: مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در صنایع جنوب استان بوشهر اهمیت بسیار بالایی دارد اما تاکنون با بی‌توجهی از اجرای آن غفلت شده است که ضرورت دارد بیشتر به آن توجه شود.

انتهای پیام

کد خبر 16103
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار