دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
افزایش آمار بستری های کرونایی در کرمانشاه نگران کننده است
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: افزایش آمار بستری های کرونایی در استان کرمانشاه نگرانن کننده است و اگر دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود مجددا محدودیت ها اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند در نشست ستاد ملی کرونا با اشاره به روند افزایشی تعداد بستری‌ها در استان کرمانشاه اظهار کرد: متأسفانه آمار بستری‌ها از ۱۳۰ نفر به ۱۷۰ نفر رسیده است و اگر توصیه‌های بهداشتی رعایت نشود خسارات زیادی ایجاد می‌شود و علاوه بر جان مردم، متأسفانه مشکلات معیشتی هم ایجاد می‌شود.

وی افزود: در هفته‌های گذشته بارها هشدار دادیم و از مردم خواهش کردیم و تقاضا داشتیم که توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند زیرا عملاً سیر نزولی متوقف شده و تعداد مبتلایان و بستری‌ها رو به افزایش است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه گزارش‌های ستاد ملی کرونا احتمال ابتلای کودکان و نوجوانان را در برخی استان‌ها پیش بینی کرده است، تصریح کرد: این روند جدید در رده‌های سنی پایین علائم داشته و بیمار بستری می‌شود و ساده انگاری شرایط علاوه بر ورود به پیک چهارم سبب افزایش مرگ و میرها مانند کشورهای اروپایی خواهد شد.

بازوند در ادامه بر لزوم مشارکت بیشتر و همدلی و همراهی گسترده‌تر برای مبارزه با کرونا تأکید کرد و گفت: راه حل اصلی مبارزه با بیماری کرونا در تغییر رفتار مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و اگر رعایت نشود مطمئن باشید کلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی شامل ترددها و تعطیلی مشاغل را اجرا خواهیم کرد.

کد خبر 16127
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار