یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
رویارویی گل ریحان با بهترین خط دفاعی لیگ یک
ایسنا/البرز سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: شاهین شهرداری بوشهر از تیم‌های ریشه دار فوتبال ایران است و بازی با این تیم برای ما آسان نخواهد بود.

اصغر مازیار با اشاره به بازی امروز تیم گل ریحان مقابل شاهین شهرداری بوشهر، اظهار کرد: بازی آسانی را پیش رو نداریم. تیم شاهین شهرداری بوشهر از تیم‌های ریشه دار فوتبال ایران است که بهترین خط دفاعی این فصل از رقابت‌ها را از آن خود کرده و بازیکنان باتجربه و خوبی دارد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در این هفته سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی به آمادگی برسانیم و باخت هفته گذشته را فراموش کنیم. دست ما از لحاظ بازیکن خالی است و متاسفانه هنوز چند نفر از بازیکنان به دلیل مصدومیت تیم ما را در این دیدار همراهی نمی‌کنند.

مازیار ادامه داد: تمام تلاش خود را برای رسیدن به آمادگی انجام داده‌ایم و بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و امیدواریم که یک بازی خوب را در این دیدار خارج از خانه به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان در پایان گفت: شکل بازی تیم ما تغییر کرده و هر هفته فوتبال بهتری از بازیکنان شاهد هستیم ولی هنوز نیاز به هماهنگی های بیشتر است  تا اشتباهات فردی کمتر شود و در یک بازی باعث نشود تلاش تیم به هدر رود.

گفتنی است تیم گل ریحان امروز که با ۱۲ امتیاز در جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد ساعت ۱۵ امروز شنبه دوم اسفند در بوشهر به مصاف شاهین شهرداری رده هشتمی می‌رود.

انتهای پیام

کد خبر 18071
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار