یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
برنامه‌های هفته بوشهر باید در خور نام بوشهر باشد
ایسنا/بوشهر به گفته سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بندر بوشهر برنامه‌های هفته بوشهر باید در خور نام بوشهر باشد.

مسعود غلامزاده‌فرد در نشست یا خبرنگاران در خصوص هفته بوشهر، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

وی در ابتدای این نشست به تشریح برنامه‌های برگزار شده در هفته بوشهر پرداخت و گفت: همکاران ما در مجموعه سازمان فرهنگی بیش از ۴۰ برنامه برای هفته بوشهر برنامه‌ریزی و به شورای شهر ارسال کرده بودند که متاسفانه به دلیل محدودیت‌های کرونایی و تاکید ستاد استانی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری مراسمات تجمعی، امکان اجرای بسیاری از این برنامه‌ها فراهم نشد.

به گفته سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید بیعت با شهدا، برگزاری اولین جشنواره و اردوی عکس ملی بوشهر، دومین جشنواره شهروند قرآنی، چاپ بوشهرنامه همراه با ضمیمه عکس‌های زیبا از بوشهر توسط عکاسان مطرح کشوری، ساخت کلیپ مستند ویژه روز بوشهر، برگزاری مسابقه فوتبال پیشکسوتان یادواره زنده‌یادان چاهی‌بخش و پوربهی و... از جمله برنامه‌های برگزار شده در هفته بوشهر بوده است.

غلامزاده‌فرد با بیان اینکه در زمان تدوین برنامه‌های هفته بوشهر وضعیت استان از نظر رنگ‌بندی کرونایی آبی بود، ادامه داد: متاسفانه در هفته بوشهر با شیوع ویروس کرونای انگلیسی، تعداد بیماران کرونایی در کشور و به تبع آن بوشهر رو به افزایش گذاشت که همین مسأله سبب شد تا اعضای محترم شورای شهر با توجه به اعمال محدودیت‌ها، با برگزاری برنامه‌های هفته بوشهر مخالفت کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر ادامه داد: تلاش زیادی داشتیم تا بتوانیم در سال جاری چهره ماندگار و شهروند افتخاری بوشهر را معرفی و از ایشان تجلیل کنیم اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی و عدم امکان برگزاری برنامه‌ای در خور این عزیزان و نام  پرآوازه بوشهر، این امکان فراهم نشد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم در سال‌های آتی با ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا بتوانیم برنامه‌های هفته بوشهر را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 19718
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار