دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
ممنوعیت اسکان در مدارس و مراکز اقامتی گیلان همچنان ادامه دارد
رشت- استاندار گیلان از مسافران خواست تا در ایام نوروز به این استان سفر نکنند، گفت: ممنوعیت اسکان در مدارس و مراکز اقامتی گیلان در ایام نوروز نیز همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به ظرفیت‌های استان گیلان در حوزه گردشگری، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطر انتشار و انتقال این ویروس از همه هموطنان درخواست می‌شود که امسال نیز همانند سال گذشته به گیلان سفر نکنند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ برنامه‌ای برای ارائه خدمات در زمان سفرهای نوروزی نداریم، گفت: افرادی که مجبور به سفر هستند نیز باید تمام دستور العمل های بهداشتی را با دقت رعایت کنند.

استاندار گیلان عادی انگاری نسبت به کرونا را بسیار خطرناک برشمرد و افزود: وضعیت گیلان شکننده بوده و با عدم توجه به دستور العمل های بهداشتی زمینه برای ایجاد شرایط سخت در گیلان فراهم خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در هیچکدام از مدارس و مراکز اقامتی استان گیلان به مسافران خدمات ارائه نخواهد شد، تأکید کرد: مسافران در زمان حضور در استان گیلان حق برپایی چادرهای مسافرتی در بوستان‌ها، پارک و مراکز تفریحی را ندارند.

زارع با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها در ایام نوروز، گفت: با متخلفان قطعاً برخورد جدی خواهد شد.

وی همچنین به در پیش بودن عید نیمه شعبان و مناسبت‌های ملی در ایام فروردین اشاره و با بیان اینکه شهرداری‌ها فضاسازی لازم در این زمینه را انجام دهند، اظهار کرد: در زمینه تولید محتوا و آگاهی بخشی با موضوع کرونا اداره کل ارشاد و صدا و سیما و رسانه‌ها باید تلاش مضاعف داشته باشند.

استاندار گیلان با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی افزود: با آگاهی‌بخشی، ایجاد زیرساخت مناسب، بهبود وضعیت راه‌ها، روشنایی نقطه‌ای و ایمن‌سازی در جهت کاهش آمار جان‌باختگان حوادث جاده‌ای خصوصاً عابران پیاده و راکبان موتور سیکلت اقدام شود.

کد خبر 20223
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار