پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
۴۳۰۰ ویژه برنامه دهه ولایت و امامت در استان بوشهر اجرا می‌شود
بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از چهار هزار و ۳۰۰ ویژه برنامه دهه ولایت و امامت در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه ولایت و امامت اظهار داشت: روحانیون مستقر استان بوشهر در دهه ولایت و امامت برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند.

وی اضافه کرد: برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، غبارروبی گلزار شهدا، مدیریت جشن‌های ویژه این دهه، برگزاری و مشارکت در اجرای سرودهای میدانی، قربانی‌کردن به مناسبت عید قربان، برگزاری ایستگاه‌های نقاشی از جمله این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام طاهری بیان کرد: خطبه‌خوانی، اقامه نماز عید قربان، اطعام غدیر، دعای عرفه، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، راه‌اندازی «پویش هر خانه، یک پرچم»، برگزاری مسابقه نهج‌البلاغه، توزیع نان صلواتی و برگزاری مسابقات ورزشی از محورهای مهم برنامه‌های اجرا شده توسط روحانیون مستقر استان بوشهر به شمار می‌روند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اجرای «طرح اطعام غدیر» در سطح استان اظهار داشت: این طرح در هشت مورد با همکاری بنیاد علوی و ۳۰ مورد با مشارکت‌های مردمی در سطح استان در حال اجرا است.

حجت الاسلام طاهری افزود: فضاسازی ایام غدیر در بیش از ۵۰۰ نقطه‌ی استان، برگزاری ۱۰۰ کاروان شادی و برگزاری بیش از سه هزار مسابقه فرهنگی و پویش‌های ویژه گرامیداشت دهه امامت و ولایت از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت مراکز مردمی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزاری ۳۰۸ منبر تبلیغی با محوریت امامان روستا و محله و روحانیون مستقر و همچنین برگزاری ۴۰۰ منبر در مراسم‌های هیئات مذهبی در سطح استان را از دیگر برنامه‌های برگزار شده ویژه دهه امامت و ولایت در سطح استان عنوان کرد.

وی افزود: به همت روحانیون مستقر، مراکز قرآنی، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی – تبلیغی و مراکز و تشکل‌های مردمی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی امسال شاهد تدارک و اجرای چهار هزار و ۳۴۶ برنامه فرهنگی – مذهبی در سطح استان و همچنین در فضای مجازی خواهیم بود.

کد خبر 29280
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار