دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مدارس کرمانشاه برای ایام محرم در اختیار هیات مذهبی قرار می‌گیرد
کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدارس استان کرمانشاه برای اقامه عزای ماه محرم در اختیار هیات مذهبی قرار می‌گیرد.

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش در راستای تعظیم شعائر حسینی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا فضای باز مدارس استان کرمانشاه در اختیار هیأت مذهبی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برای استفاده از فضای مدارس استان کرمانشاه محدودیتی وجود ندارد و هیأت مذهبی می‌توانند با اخذ مجوز از فضاهای آموزشی استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: هیأت مذهبی باید برای بهره‌مندی از فضای آموزشی مدارس در استان کرمانشاه از تبلیغات اسلامی استان معرفی نامه دریافت کنند.

یزدان پناه با اشاره به اهمیت بیان معارف امام حسین (ع) برای دانش آموزان، بیان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و عدم حضور دانش آموزان در مدارس در شبکه مجازی شاد برنامه‌های ویژه‌ای برای عزاداری ایام محرم در نظر گرفته شده است‌.

وی خاطر نشان کرد: حضرت علی اکبر (ع) برای دانش آموزان بهترین الگو بوده و هرساله همایشی به نام اهلا من العسل برای دانش آموزان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 29951
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار