پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
برگزاری مراسم پیاده‌روی «جاماندگان اربعین» در بوشهر
ایسنا/بوشهر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری مراسم پیاده‌روی «جاماندگان اربعین حسینی» در ۲۳ نقطه استان بوشهر خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری ضمن با تسلیت اربعین حسینی و دهه آخر صفر اظهار کرد: به همت هیئات مذهبی و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مردم استان بوشهر در اربعین حسینی با برگزاری مراسم و برنامه‌های مختلف، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عزای سید و سالار شهیدان را اقامه کردند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن مراسم و برنامه‌های محرم و صفر در دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: با فرا رسیدن اربعین حسینی تدابیری اندیشیده شد که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر دستورالعمل‌های بهداشتی و توزیع ماسک، ترتیبی اتخاذ شود که مراسم‌های پیاده‌روی جاماندگان اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) در ۲۳ نقطه از استان برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری پیاده‌روی جاماندگان حسینی در شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتی، و گناوه (۲ مورد)، ۴ مورد در شهرستان دشتستان، ۵ مورد در شهرستان کنگان، ۳ مورد در شهرستان جم و در شهرستان‌های دیر، دیلم و عسلویه (یک مورد) را از جمله مراسم‌های پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در سطح استان بوشهر عنوان کرد.

حجت‌الاسلام طاهری بیان کرد: مراسم محوری پیاده‌روی پیاده‌روی اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام)، در شهر بوشهر از میدان شهدای خلیج فارس (میدان پایگاه هوایی، خیابان ساحلی، پارک مرجان) به سمت یادمان شهدای گمنام پارک شغاب بوشهر در مسافتی به طول حدود ۵ کیلومتر برگزار شد و پس از عزاداری، قرائت زیارت اربعین و اقامه نماز ظهر و عصر در امامزاده قاسم به پایان رسید.

انتهای پیام

کد خبر 33997
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار