شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کشاورزان بوشهری مراقب سرمازدگی محصولات باشند
ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: کاهش دما در سطح استان امشب و فردا ادامه می‌یابد و در پی آن تنش دمایی و سرمازدگی در مزارع کشاورزی دور از انتظار نیست.

هادی سالاری اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا تا پایان روز پنجشنبه می باشد. بنابراین در این مدت سواحل استان در اغلب ساعات مواج و متلاطم خواهد بود. از روز جمعه تا اواسط هفته آینده دریا نسبتا آرام پیش بینی می شود .

وی تصریح کرد: ضمن اینکه روند کاهش دما نیز که از روز دوشنبه در سطح استان آغاز شده ، طی امشب و فردا نیز ادامه می‌یابد و در پی آن احتمال تنش دمایی و سرمازدگی در مزارع کشاورزی در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه غبار محلی، وزش باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی ، امروز روی دریا با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران خواهد بود.

سالاری افزود: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و در نوار ساحلی استان ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت، در فراساحل مرکزی و جنوبی گاهی ۱۸ تا ۵۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی را ۹۰ تا ۱۵۰گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ و در فراساحل تا ۲۴۰ سانتیمتر اعلام کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر  فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۴۶ بامداد، مد اول ساعت ۱۱:۰۲، جزر دوم ساعت ۱۵:۰۹ و مد دوم ساعت ۲۱:۴۲ خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 39432
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار