دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
آموزش و پرورش مهمترین سرمایه و ابزار توسعه است / لزوم برطرف شدن موانع و تسریع روند تکمیل پروژه مدرسه شهدا

خارگ : محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ در دیدار با رئیس آموزش و پرورش بیان داشتند : توجه به مشکلات حوزه آموزش و پرورش و تلاش حداکثری در جهت رفع آن ها بایستی به عنوان رویکرد مدنظر همه ی اقشار جامعه که مستقیم و غیر مستقیم با این نهاد در ارتباط هستند قرار گیرد.

به گزارش خارگ آنلاین ، و به گزارش روابط عمومی بخشداری ویژه خارگ : بخشدار ویژه خارگ در دیدار با رئیس آموزش و پرورش جزیره خارگ اذعان کرد: ساختار آموزش و پرورش به عنوان سرمایه‌ای ضروری در تلاش برای تحقق یافتن توسعه و مهم ترین ابزار موجود برای پیشبرد و واقعیت بخشیدن به آرمان‌های جامعه است.لذا توجه به این مقوله اساسی از اهمیت زیادی برخوردار است.ارتقا سطح کیفی آموزش در خارگ با هدف گذاری کلان و برنامه ریزی تخصصی تحقق پیدا می کند.

 

محمدرضا دشتی زاده افزود : توجه به مشکلات حوزه آموزش و پرورش و تلاش حداکثری در جهت رفع آن ها بایستی به عنوان رویکرد مدنظر همه ی اقشار جامعه که مستقیم و غیر مستقیم با این نهاد در ارتباط هستند قرار گیرد. مشکلات دیرینه مربوط به پروژه بازسازی مدارس که متاسفانه سالیان سال است شرایط ناخوشایندی را ایجاد کرده است ، امروز به یک آسیب در حوزه اجتماعی تبدیل شده است که بایستی با همتی جهادی و هم افزایی سایر نهادها با برطرف کردن مشکلات و موانع و تکمیل پروژه های مذکور به ویژه پروژه مدرسه شهدا ، مرتفع گردد.

 

فاطمه ندیم زاده؛ رئیس اداره آموزش و پرورش نیز در این دیدار با تاکید بر رویکرد این نهاد در جهت ارتقا مستمر سطح کیفی آموزشی در خارگ گفت : نگاه ما این است که آموزش و پرورش کارآمد به عنوان یک ضرورت ، با تاثیرگذاری خود در جامعه ، یک تحول اجتماعی که نتیجه آن بهبود سطح فرهنگ جامعه خواهد بود را منجر می شود. از این رو تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با توانمندسازی این حوزه زیرساختی ، در آبادی و توسعه خارگ نقش خویش را ایفا نماییم.

کد خبر 42228

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار