دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
پیام تبریک ریاست شواری شهر خارگ بمناسبت اعیاد شعبانیه

خارگ :  یوسف وطن دوست ریاست شورای شهر خارگ با صدور پیامی اعیاد ولادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) را به مردم شریف و متدین جزیره خارگ تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : متن پیام مهندس یوسف وطن دوست به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی 

 مردم شریف، متدین و بزرگوار جزیره خارگ، حلول ماه مبارک شعبان، ماه عرفان و حماسه را به ساحت مقدس امام زمان ارواحنا له الفداء و شما مردم عزیز و تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان صمیمانه تبریک می‌گویم.

سوم شعبان، روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه ای درخشان و پر افتخار در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می کند.

روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

این بزرگواران تفسیر دوباره و عینی کاروان امام سجاد (ع) هستند، که سالها مقاومت و پایداری در راه هدف را به نمایش گذاشتند و پیام آور عجز و زبونی ظالمان شدند.

اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری ها و فداکاری های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور، ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرماندهی کل قوا، مردم شریف و متدین جزیره خارگ و غیورمردان جانباز و پاسداران همیشه پیروز و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزوی اقتدار و بالندگی برای ایران عزیز اسلامی را از خداوند منان خواهانم.

                              

   یوسف وطن دوست
ریاست شورای شهر خارگ

کد خبر 43082

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار