دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
تور گردشگری جزیره برگزارشد

خارگ : امروز پنجشنبه ( نوزدم اسفندماه۱۴۰۰ )به همت مؤسسه فرهنگی، گردشگری بصیرون و همکاری جمعی از همشهریان فرهنگ دوست، تور تاریخ شناسی جزیره باستانی خارگ با موضوع معرفی ۳ مکان تاریخی و جاذبه گردشگری خارگ(کتیبه هخامنشی، گور دخمه های پالمیران، قنات حُودنه) بصورت خودجوش و با مشارکت مردان و زنان ساکن جزیره بسیار ساده ،دوستانه و بی آلایش برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خارگ آنلاین سید خلیل پیام : نکته حائز اهمیت این تور که بیش از همه به چشم میخورد حضور و استقبال دختر و پسران نوجوانان بود که با علاقه مطالب ارائه شده توسط لیدر تور آقای حسین مژده را به ذهن سپرده و سؤال میکردند .


حضور اقشار مختلف مردم از همه گروه های سنی گویای این موضوع است که این جزیره دارای جاذبه ها و اماکن تاریخی با قدمت بسیار زیاد است که پتانسیل فعالیت در حوزه گردشگری و جذب توریسم را در مقیاس بالایی دارد .


به هر حال با همکاری خود شهروندان ،عصر آخرِ هفته زیبایی برای همراهان وخانواده ها رقم خورد .
امیدواریم مسؤلین خارگ با درنظر داشتن تمامی محدودیت های خارگ و عدم رونق بازار و کسب وکار همچنین وجود زیرساخت های تاریخی و طبیعت بکر وزیبای این جزیره باستانی درحوزه گردشگری تصمیمات مناسبی که باعث رونق و خروج از این حالت انجماد چندین ساله گردد، اخذ نمایند .

 

تور گردشگری جزیره برگزارشد

کد خبر 43292

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار