سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 14 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
افزایش تعداد بستری های کرونایی گیلان به ۱۶۲ نفر
رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به افزایش تعداد بستری های کرونایی استان به ۱۶۲ نفر، گفت: ۷۱ بیمار جدید در شبانه روز گذشته شناسایی و بستری شد.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: روند آمارها همانند روزهای گذشته صعودی است و در این میان کودکان و نوجوانان بیشتر در معرض خطر هستند.

وی با تأکید بر اینکه واکسیناسیون میزان مرگ و میرهای کرونایی و همچنین ابتلاء را کاهش داده است، ادامه داد: شهروندان باید نسبت به تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون به ویژه نوبت سوم را جدی بگیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم در مجموع بستری‌ها و هم مراجعات و بستری‌های روزانه شاهد روند صعودی آمارها هستیم، افزود: در شبانه روز گذشته ۷۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان گیلان پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد بستری‌های کرونایی گیلان به ۱۶۲ بیمار رسیده است، اضافه کرد: در مقایسه با ۱۳۰ بیمار روز گذشته افزایش بیش از دو برابری داشته که زنگ‌های خطر را به صدا در آورده است.

مهرابیان با اشاره به بستری ۱۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه از وخامت حال ۱۱ نفر از این بیماران خبر داد و گفت: شهروندان از عادی انگاری و بی توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جدا خودداری کنند.

کد خبر 48046
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار