جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
بستری ۸ بیمار جدید کرونایی در اردبیل/شمار بستری‌ها صعودی است
اردبیل-رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل از شناسایی ۸ بیمار جدید کرونایی در اردبیل خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶۴ بیمار به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ بستری هستند.

علی محمدیان اردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس آمار مرکز علوم پزشکی استان اردبیل در حال حاضر ۶۴ بیمار به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ بستری هستند.

وی با بیان اینکه شمار بستری‌شدگان و جان‌باختگان صعودی است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۷ نفر به بیمارستان‌ها و ۷۵ نفر به مراکز بهداشتی به صورت سرپایی مراجعه داشته و ۸ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل بیان کرد: تعداد ۱۴ بیمار در بخش ICU کرونا بستری بوده و ۱۱ بیمار پس از بهبودی مرخص شده‌اند و متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک فوتی به دلیل کرونا در استان ثبت شده است.

محمدیان اردی ادامه داد: از عموم هم استانی‌ها درخواست می‌کنیم از عادی انگاری بیماری خودداری کنند، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند و نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونا آنها گذشته است حتماً جهت تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه نمایند.

کد خبر 49649
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار