جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بیمار کرونایی در مراکز درمانی اردبیل بستری نشده است
اردبیل- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: خوشبختانه کرونا در استان روند کاهشی دارد و در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری نشده است.

علی محمدیان اردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت کرونایی استان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت نسبتاً پایدار بیماری کرونا را شاهد هستیم و از شهروندان درخواست می‌کنیم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدیریت خوبی داشته باشند تا شاهد افزایش موارد بیماری و افزایش محدودیت‌ها نباشیم.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بیماری با علائم ابتلاء به کرونا در مراکز درمانی استان بستری نشده است و ثبت فوتی به دلیل کرونا در استان نیز نداشته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: هم اکنون ۸ بیمار به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ بستری هستند که از این تعداد ۴ بیمار در بخش ICU کرونا بستری بوده و ۲ بیمار پس از بهبودی مرخص شده‌اند.

محمدیان اردی با بیان اینکه با توجه به بازگشت زائران اربعین حسینی، نگرانی از بابت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش تدریجی موارد ابتلاء به بیماری وجود دارد، ادامه داد: از عموم هم استانی‌ها درخواست می‌کنیم از عادی انگاری بیماری خودداری کنند، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی بر ضرورت تزریق دوز یادآور واکسن کرونا نیز تاکید کرد و گفت: افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونا آنها گذشته است حتماً جهت تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

کد خبر 50616
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار