یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 12 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
برگزاری یادواره شهدا سرمشق و الگوی مناسبی برای جوانان است
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: یاد شهدا و برگزاری یادواره الگویی مناسب و سرمشقی برای جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ علی رزمجو عصر یکشنبه در مراسم یادواره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای سرافراز روستای چارک اظهار داشت: سردار سلیمانی در درون و برون کشور حماسه آفرینی خوبی در کارنامه درخشان و سازماندهی محور مقاومت داشته است.

وی با بیان اینکه پیشینه چارک بر هیچ کسی از لحاظ حماسی آفرینی و ایثارگری پوشیده نیست افزود: مردمان این سرزمین قرآنی مبتنی بر آیات قرآن فداکاری بر ارزشهای اسلامی که با جان و مال خویش شهدا تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: چارک سرزمینی پایتخت قرآنی است و این نامگذاری دارای شور و شعور انقلابی است و بیان‌گر خصوصیات مردان و زنان این دیار است.

وی خاطر نشان کرد: در چنین سرزمینی فرزندان همچون شهدا منطقه با همین ویژگی در دفاع از انقلاب در هشت سال دفاع مقدس با جان و خویش از انقلاب دفاع کردند.

رزمجو با بیان اینکه آنچه در جبهه رقم خورد ایثار و فداکاری بود که از جبهه کربلا برای ما به ارمغان آورده بود گفت: یاد شهدا و برگزاری یادواره الگویی مناسب و سرمشقی برای جوانان و میراث گرانقدری است که همه ما باید از این میراث نگه داری کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: به واسطه جهاد در راه خدا درهای بهشت برای ورود اختصاصی شهدا باز است و چون در راه خدا به شهادت رسیدند به بهترین خوبی‌ها دست پیدا می‌کنند.

رزمجو یادآور شد: شهدایی که این مراسم به یاد آنها در حال اجرا است در قرارگاه صدق الهی خیمه زدند و در جایگاه ماندگاری از طبیعت الهی روزگاری را سپری می‌کنند و خداوند بر صداقت شهدا گواهی می‌دهد.

وی اظهار کرد: همه دشمنان انقلاب با ابزار گوناگون وارد صحنه مبارزه با انقلاب شدند اما به برکت خون شهدا که این انقلاب عزت مند تر از گذشته با رهبری حکیمانه انقلاب این توطئه خنثی و از آن عبور می‌کند.

کد خبر 53672
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار