شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
فعالیت سامانه جدید بارشی در استان بوشهر از عصر امروز تا چهارشنبه
بوشهر- مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده شروع فعالیت سامانه بارشی جدید در سطح استان بوشهر از عصر امروز و تداوم فعالیت آن تا اوایل وقت چهارشنبه است.

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده شروع فعالیت سامانه بارشی جدید در سطح استان از عصر امروز و تداوم فعالیت آن تا اوایل وقت چهارشنبه است.

وی اضافه کرد: بنابراین در این مدت وقوع بارش باران، طی ساعاتی رگبار و رعد و برق و وزش باد در سطح استان و روی دریا مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: پیش بینی می‌شود طی روز سه شنبه بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار باشد.

وی گفت: همچنین از ظهر سه شنبه به تدریج سرعت بادهای شمالی روی دریا افزایش خواهد یافت و با تداوم وزش آن تا اوایل جمعه، سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.

شکوهی‌پور ادامه داد: طی این مدت آسمان استان نیمه ابری همراه با افزایش ابر از عصر بتدرج بارش باران گاهی رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد و در برخی نقاط مه آلود پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت وزش باد متغیرغالبا شمال غربی تا شمال از فردا غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از عصر امروز تا ظهر فردا در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و از امشب تا ظهر فردا طی ساعاتی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی متر خواهد بود.

کد خبر 54230
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار