یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
علمای شیعه و سنی استان بوشهر وحدتی کم‌نظیر دارند
بوشهر- رئیس جمهور گفت: انسجام و وحدت علمای شیعه و سنی استان بوشهر مثال‌زدنی است که در پیشبرد امور نتیجه خوبی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی جمعه‌شب در دیدار علما و روحانیون شیعه و سنی استان اظهار داشت: طلاب و فضلا وظیفه و رسالت مهمی در جامعه بر عهده دارند که از جمله می‌توان به تعلیم و تعدیل اشاره کرد.

وی اقامه عدالت اجتماعی را از وظایف و مسئولیت‌های علما دانست و بیان کرد: علم‌آموزی و حمایت و تبیین ارزش‌های انقلابی از دیگر موضوعات مهمی است که در بین طلاب باید با جدیت دنبال شود.

رئیس جمهور اتحاد و همدلی را نیاز امروز کشور دانست و خاطرنشان کرد: با انسجام و وحدت مثال زدنی بین علمای شیعه و سنی استان بوشهر می‌توان کارهای بسیاری در اجرای عدالت و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام داد.

آیت‌الله رئیسی افزود: دولت نیز در این زمینه وظایفی به عهده دارد که تلاش خواهد کرد که آن را به نحو مطلوب به انجام برساند.

وی تصریح کرد: امروز به موازات پیشرفت‌های کشور دشمنی‌ها نیز افزایش یافته است که تازه‌ترین نمونه آن تلاش برای ایجاد فضای ناامنی در مدارس و نگرانی در میان خانواده‌ها است.

آیت‌الله رئیسی گفت: قطعاً کسانی که به این بهانه امنیت روانی جامعه را هدف قرار داده‌اند دغدغه سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها را ندارند، بلکه هدف‌شان ایجاد بلوا و آشوب در کشور به هر بهانه‌ای است.

وی ادامه داد: در عین حال وزارت اطلاعات و وزارت کشور موظف شده‌اند به صورت دقیق مسئله را پیگیری و مردم را از نتیجه آن مطلع کنند.

کد خبر 55742
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار