یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
بیمارستان کنگان مرجع درمانی جنوب استان است/ صنایع پای کار باشند
بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان مرجعیت منطقه جنوب استان بوشهر در حوزه درمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان پناه ظهر چهارشنبه در نشست با فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: روزانه بیماران شهرستان‌های مجاور و ۲ استان فارس و هرمزگان به بخش‌های مختلف بیمارستان مراجعه می‌کنند و از خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند.

وی بابیان اینکه بخش عمده‌ای از کارکنان صنعت نفت و گاز منطقه نیز در این مرکز درمان می‌شوند تصریح کرد: بیمارستان کنگان باید مرجعیت منطقه جنوب استان بوشهر در حوزه درمانی باشد.

صنایع پای کار باشند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: نقطه عطف بهداشت و درمان شهرستان کنگان رئیس بیمارستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان است که با جوانی و روحیه انقلابی توانسته‌اند همراهی مسئولین انقلابی کیفیت ارائه خدمات را در این شهرستان بالا ببرند.

یزدان پناه باید در حوزه درمانی برنامه‌ریزی‌ها همراه با آینده‌نگری باشد افزود: حوزه سلامت شهرستان کنگان باید توسط صنایع مستقر در منطقه به‌صورت ویژه دیده شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی در کنگان باید با سیاست‌گذاری صحیح و علمی بالاتر رود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر عمل‌هایی در بیمارستان امام خمینی (ره) انجام می‌شود که قبلاً نبوده است افزود: متولی نظام سلامت حوزه بهداشت و درمان است.

ارائه خدمات باکیفیت به مردم

یزدان پناه گفت: تمام تلاش تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ارائه خدمات باکیفیت به مردم و کسب رضایت حداکثری است و در این راه از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه جامعه نظارتی بر بیمارستان‌های استان بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و با ارزیابی و نظارت دقیق مسائل مشکلات را احصا و نقاط قوت را تقویت می‌کنیم و در نتیجه این کار موجب ارتقا کیفیت خدمات به مردم و افزایش رضایتمندی می‌شود.

کد خبر 57328
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار