یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
برنامه جامع و نقشه راه برای بخش سلامت استان بوشهر تدوین شود
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر داشتن نقشه راه، حل مشکلات بخش درمان با پیگیری در سطح ملی و اهمیت تکریم ارباب رجوع در مراکز درمانی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر پنجشنبه در نشست با معاون درمان و مدیران مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر ضمن قدردانی از خدماتی که در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس اظهار داشت: در کنار این تلاش‌ها شایسته است شأن و کرامت مراجعه‌کنندگان حفظ شود و آموزش مهارت‌های نحوه تعامل، تکریم ارباب رجوع و رعایت اخلاق اسلامی و حرفه‌ای برای پرسنل تداوم داشته باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم داشتن برنامه جامع با افق بلندمدت و نقشه راه برای بخش سلامت استان را یک ضرورت دانست و بیان داشت: مشکلات مربوط به مرکز آموزش درمانی شهدای خلیج فارس در ۳ بخش قابل پیگیری است که بخشی بایستی در سطح دانشگاهی حل و فصل شود و نیاز به هماهنگی درون بخشی دارد.

جمیری افزود: بخش مشکلات مرتبط با سازمان‌های درون استانی نیز با جلسات هم‌اندیشی در سطح استان می‌تواند مرتفع شود و برخی از موضوعات نیز بایستی در سطح وزارت بهداشت رایزنی و مطالبه شود.

وی گفت: اگر در این ۲ بخش مشکلی بود این آمادگی وجود دارد تا با همراهی مسئولین دانشگاه آن را برطرف کنیم. ‌

کد خبر 57365
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار