سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ - Tuesday, 21 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 0 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
لزوم اقدامات همگانی برای مبارزه با اعتیاد در تنگستان
بوشهر- فرماندار تنگستان بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های همگانی برای مبارزه با اعتیاد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی پنج شنبه شب در آئین «پویش ملی نه به اعتیاد» در اهرم اظهار داشت: این طرح‌ها به صورت ملی و همگانی توسط هلال احمر و در راستای مبارزه با مصرف مواد مخدر برگزار می‌شود که باید از این اقدامات فرهنگی اجتماعی که از سرمایه‌های اجتماعی جامعه و کشور حراست می‌کند، تقدیر کرد.

فرماندار تنگستان ضمن تشکر از نیروی انتظامی کشور بابت فعالیت‌های متعدد خود در زمینه مبارزه با مواد مخدر و تقدیم شهدای گرانقدر به جامعه، بیان کرد: هر زمان که مبارزه با اعتیاد و مصرف مواد مخدر به صورت همگانی، از سطح خانواده‌ها و دستگاه‌ها اجرایی و نهادهای مختلف صورت بگیرد، به طور قطع بیشتر مؤثر واقع خواهد شد.

لطفی اضافه کرد: همه بخش‌های دولتی و غیر دولتی باید با اطلاع رسانی، آگاهی‌سازی و هشدارهای لازم در زمینه اعتیاد و مضرات آن، برای افراد جامعه و از همان سنین کودکی و نوجوانی بپردازند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: فرد معتاد نباید در جامعه رها شده و یا ترد شود و باید به گونه‌ای با وی برخورد شود که احساس کند در بین مردم مورد اهمیت و توجه قرار دارد و اطرافیان برای ترک اعتیاد وی سعی و تلاش دارند.

فرماندار تنگستان عنوان کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند به ترک اعتیاد فرد کمک کند، ایجاد شغل برای فرد است به گونه‌ای که فرد معتاد پس از کسب شغل و قرار گرفتن در محیط‌های جمعی، کمتر به سمت مواد مخدر کشیده می‌شود.

وی گفت: پیام این نوع برنامه‌های همگانی که توسط نهادهای دولتی انجام می‌گیرد، باید در بین مردم منتقل و منتشر شود و هر چه بتوانیم مردم را بیشتر در این برنامه‌ها مشارکت داده و کیفیت محتوایی برنامه‌ها را افزایش دهیم، نتیجه‌ی بهتری خواهد داشت.

کد خبر 59399
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار