شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
جشن وصال ۲۰ زوج جوان در دیلم برگزار شد
بوشهر- همزمان با دهه امامت و ولایت، ۲۰ زوج جوان دیلمی زندگی مشترک خود را در قالب ازدواج آسان آغاز کردند.

به‌گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم جشن ازدواج آسان ۲۰ زوج جوان دیلمی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: جشن وصال و ازدواج این زوج‌های جوان به مناسبت دهه پر خیر و برکت امامت و ولایت با هماهنگی و برنامه ریزی همه جانبه دستگاه‌های متولی در سطح شهرستان دیلم برگزار شد.

فرماندار دیلم ضمن قدر دانی از پیگیری همه دستگاه‌های اجرایی در جهت برگزار شدن هرچه بهتر جشن ازدواج زوج‌های جوان در شهرستان دیلم، افزود: جشن ۲۰ زوج جوان تحت پوشش حمایتی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان از چند روز پیش هماهنگ و برنامه ریزی شده بود که به لطف پروردگار به خوبی انجام شد.

اسدی بیان کرد: بر اساس آموزه‌های دینی و آیات الهی، یکی از بهترین سنت‌ها و کارهای نیک برای هر جامعه و امتی، ازدواج، تشکیل خانواده و ازدیاد نسل است.

وی گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز نسبت به امر مهم ازدواج به خصوص ازدواج بهنگام جوانان و تشکیل خانواده‌ای جوان و رسیدن به جامعه‌ای پویا تاکید فراوان شده است.

وی یکی از اولویت‌های مهم دولت را گفتمان ازدواج آسان دانست و افزود: ترویج فرهنگ ازدواج آسان یکی از برنامه‌های مهم است که در این راستا در حمایت از زوج‌های جوان اقدامات مهم تشویقی صورت گرفته است

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر ایجاد بستر مناسب برای تشکیل خانواده و حمایت از جامعه جوانی افزود: ازدواج آسان و فراهم کردن شرایطی که با کمترین هزینه، زوج‌ها زندگی خودشان را آغاز کنند از مهمترین برنامه‌های دولت مردمی است.

این جشن با حضور پرشور خانواده‌ها و زوج‌های جوان و مسئولان استانی و شهرستانی در مؤسسه خیریه ولیعصر دیلم برگزار شد.

کد خبر 59589
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار