شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت روز شهرداری ها

خارگ : شعیب بحرینی شهردار خارگ به مناسبت روز شهرداری ها پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خارگ آنلاین  و به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شعیب بحرینی شهردار خارگ به مناسبت روز شهرداری ها پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است: 

 

 

بسمه تعالی 

"شهرداری به عنوان سازمانی که سروکارش با مردم است باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد". مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 

 

نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز “شهرداری و دهیاری” با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری، فرصت مغتنمی ست تا از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، قدردانی و تجلیل به عمل آید.

 

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌عنوان نهادی تصمیم گیر و تصمیم‌ساز همواره به دنبال ارتقای سطح خدمت‌رسانی زندگی مردم و اثرگذاری در مسائل شهری، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی بوده‌اند که در کنار همدلی و هم‌افزایی با مدیران منطقه و استان سبب ایجاد روحیه امید برای آحاد جامعه شده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی به ویژه همکاران پرتلاش خود در شهرداری جزیره خارگ و تقدیر از خدمات شبانه روزی ایشان ، توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای این عزیزان را در سایه همدلی و سر لوحه قراردادن اصل خدمت بی منت به مردم از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

 

شعیب بحرینی

شهردار خارگ

کد خبر 59624

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار