شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
بانوان شاغل در پارس جنوبی تجلیل شدند
بوشهر- همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب و در راستای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه، بانوان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی با شاخه گل و رزق معنوی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام مجتمع گاز پارس جنوبی عصر چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: همزمان با اولین روز از هفته حجاب و عفاف آئین اهدای شاخه گل برای بانوان شاغل و پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی اهدا شد.

محمد امین حیدری گفت: هفته جاری در تقویم رسمی کشور ما، هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است. توجه به مقوله حجاب و جایگاه آن در جامعه از اهمیت خاص و بلندمرتبه‌ای در دین مبین اسلام برخوردار است.

وی ادامه داد: امروز بانوان فعال، پرتلاش و نوآور مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر حجاب اسلامی و پیاده‌سازی اخلاق اسلامی در محیط کار توانسته‌اند شکوفایی، اقتدار و عزت کشور را در سنگر اقتصادی به ارمغان بیاورند و نقش کلیدی و بسیار مهمی در این مسیر داشته باشند.

حیدری گفت: در حال حاضر دشمن حجاب و عفاف که یکی از عوامل اقتدار ملی نیز هست را نشانه گرفته و بانوان ارزشمند جامعه ما نقشه‌ی دشمنان را سرنگون خواهند کرد و در قدرت نمای فرهنگی پیروز میدان خواهند بود.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز بیان کرد: یکی از قوای مطمئن و قدرتمندی که در پیشبرد انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده است قدرت عظیم مادران، همسران و زنان با ایمان و باعفت در سطح جامعه بوده که این مهم در دوران هشت‌سال دفاع مقدس و امروز نیز در جبهه‌ی اقتصادی کشور خودنمایی می‌کند.

ابوالحسن بی‌باک ادامه داد: بانوان متخصص، نوآور و خلاق مجتمع گاز پارس جنوبی هم پابه‌پای مردان متخصص در پایتخت تولید گاز کشور برای اعتلای این صنعت ماندگار با تمام تلاش حرکت می‌کنند و این کار بزرگ نشان از ایمان قوی و پایبندی به دستورات الهی است.

وی تصریح کرد: توانمندی زنان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی در عرصه صنعت نفت در کنار نقش آنها در کانون خانواده ستودنی و شایسته‌ی تقدیر و ستایش است.

کد خبر 59905
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار