شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
تقویت وحدت و همگرایی اقوام و مذاهب در استان بوشهر
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در راستای تقویت وحدت و همگرایی اقوام و مذاهب در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تشریح وضعیت سیاسی، امنیتی و انتظامی استان بوشهر دیدار و نشستی را با وزیر کشور داشتیم.

وی اضافه کرد: برای آمادگی برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی استان بوشهر در جزیره خارگ، همایش آموزشی ویژه مسئولین آموزش انتخابات استانداری‌ها و هیئت‌های نظارت سراسر کشور برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین با تشکیل به موقع ستاد انتخابات استان و به منظور تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ تعداد ۵ جلسه ستاد انتخابات تاکنون تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین تعداد ۱۰ نشست اختصاصی با معاونین فرماندار و بخشداران حوزه‌های انتخابیه چهار گانه استان تا اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شده است.

پورات گفت: چالش‌های موجود در ارتباط با موضوع زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رأی در سراسر استان شناسایی شده و اقدامات لازم به منظور رفع مشکلات زیر ساختی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: برگزاری نشست‌های صمیمانه و هم اندیشی با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان، دانشجویان، نخبگان، هیئات مذهبی، جوانان، بانوان، نوجوانان، صنعتگران، ایثارگران و خبرنگاران در محل استانداری، فرمانداری و بخشداری‌ها از دیگر برنامه‌های مستمر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در استان بوده است.

پورات با اشاره به وضعیت انتصاب مدیران در فرمانداری و بخشداری‌های استان در دولت سیزدهم بیان کرد: تاکنون ۱۰ فرماندار از مجموع ۱۰ فرماندار و ۲۱ معاون فرماندار از مجموع ۲۳ معاون و ۲۲ بخشدار از مجموع ۲۷ بخشدار در استان بوشهر منصوب شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: در مقابله جدی با جریان سازمان یافته و هدفمند کشف حجاب و پخش تصاویر ضد اخلاقی در استان و برخورد قضائی با مکشفین و همچنین در جریان اغتشاشات و تجمعات اعتراضی سال ۱۴۰۱ که در شهرستان‌های استان به وقوع پیوست، با حضور میدانی اعضای شورای تأمین استان و شهرستان‌ها اعتراضات بدون خسارت جانی و مالی به ویژه اعتراضات کارگری در شهرستان‌های عسلویه و کنگان مدیریت شد.

وی در پایان عنوان کرد: گام‌های مؤثری در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، نظم عمومی و احساس امنیت، تقویت وحدت و همگرایی اقوام و مذاهب در استان بوشهر از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برداشته شده است.

کد خبر 60655
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار