یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
موکب‌های دانش‌آموزی اربعین در استان بوشهر برپا می‌شود
بوشهر- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: موکب‌های دانش‌آموزی در کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها و مدارس منتخب معین، پذیرای زائران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حق‌دوست صبح دوشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی آموزش و پرورش استان بوشهر با تسلیت ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: حرکت فرهنگی عظیم پیاده‌روی اربعین به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع امنیت و مدافع حرم، در رأس آن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فراهم شده است.

وی تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان برای شرکت در حرکت عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان استفاده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: امسال علاوه بر گروه‌های مردمی، گروه‌های دانش‌آموزی در قالب سفرهای تربیتی کلاس‌های تابستانی و با شعار تربیت؛ بدون توقف در برنامه فرهنگی تربیتی اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: چون استان بوشهر در مسیر حرکت زائرین اربعین استان‌های همجوار است، با برپایی مواکب با محوریت هیئت‌های دانش‌آموزی، از عاشقان اباعبدالله میزبانی می‌شود.

حق‌دوست بیان کرد: هر یک از حوزه‌های مختلف، ظرفیت خود را در زمینه ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی و اعزام نیروهای دانش آموزی و فرهنگیان به موکب‌های مستقر در مرز شلمچه و موکب‌های درون استان بوشهر اعلام کنند.

این نشست با معاون آموزش ابتدایی اداره کل، مسئولان تشکل‌های دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان و همکاران حوزه‌های داخلی آموزش و پرورش تشکیل شد.

کد خبر 60882
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار