یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
جایگاه آموزش و پرورش دیلم در سطح استان بوشهر مطلوب است
بوشهر- فرماندار شهرستان دیلم گفت: جایگاه آموزش و پرورش دیلم در سطح استان بوشهر مطلوب است و انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت شهرستان ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر دوشنبه بر ضرورت تکمیل، تجهیز و آماده سازی برای آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد و اظهار داشت: مهرماه بهار دانش و دانش‌آموزی است و همه باید تلاش کنیم فضای شادمان، دلنشین و بانشاط برای تحصیل دانش آموزان فراهم کنیم

فرماندار شهرستان دیلم افزود: خوشبختانه جایگاه آموزش و پرورش دیلم در سطح استان مطلوب است و انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت شهرستان نیز ارتقا یابد.

وی گفت: وظیفه و رسالت اصلی آموزش و پرورش تربیت نسل است و اگر بخواهیم در میان کشورهای پیشرفته و توسعه یافته باشیم، باید نظام آموزشی قوی و خوبی داشته باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش ادامه داد: زیرساخت ارتقا نسل آینده‌ساز کشور در دستان معلمان است و با ارائه عملکرد خوب و مطلوب قشر فرهنگی، قطعاً شاهد پرورش نسل خوبی برای جامعه خواهیم بود.

جایگاه آموزش و پرورش دیلم در سطح استان بوشهر مطلوب است

اسدی افزود: به جهت اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، در سال جدید اعتبارات خوبی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و از محل اعتبارات نماینده مردم در مجلس برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

وی به اقدامات و کارهای ارزشمند آموزش و پرورش اشاره و افزود: برگزاری همایش دختران فاطمی با توجه به اهداف و برنامه‌های دشمن برای قشر جوان و نوجوان ما، کاری مفید و ارزشمند بود و امید داریم چنین کارهایی ادامه دار باشد.

فرماندار دیلم ادامه داد: از دیگر کارهای ارزشمند دستگاه تعلیم و تربیت در شهرستان دیلم برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب بود، که به همت خود دانش‌آموزان برگزار که کاری بسیار مؤثر و ارزشمند بود.

کد خبر 61118
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار