یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
۹۱۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت سال جاری ۹۱۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۵۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان در این استان افتتاح می‌شود.

احمد محمدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر در هفته دولت امسال پروژه‌های عمرانی، طرح‌های اقتصادی و برنامه‌های فرهنگی متعدد و متنوعی را دارد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود در هفته دولت زمینه انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شود اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف استان بوشهر به مناسبت هفته دولت برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در هفته دولت سال جاری ۹۱۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار با اعتبار ۲۵۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

آغاز ۲۴۹ پروژه

وی بیان کرد: در این هفته همچنین عملیات اجرایی ۲۴۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار و سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده خاطرنشان کرد: در مجموع در هفته دولت امسال هزار و ۱۵۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۲۶۰ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته دولت در استان بوشهر می‌توان به راه‌اندازی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در مصلا، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و برگزاری یادواره شهدای دولت و جشنواره شهید رجایی اشاره کرد.

استاندار بوشهر از برگزاری مراسم روایت دختران ایرانی با حضور دختران دانش‌آموز و دانشجوی استان بوشهر، عرضه پوشاک و البسه حوزه عفاف و حجاب و بیان دستاوردهای مختلف فنی، اقتصادی، عمرانی و صنعتی استان بوشهر خبر داد.

افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی

وی تصریح کرد: از مهمترین پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود، فاز ۱۱ پارس جنوبی است که با تلاش متخصصان داخلی تکمیل شده و نقش مهمی در افزایش تولید گاز خواهد داشت.

محمدی‌زاده از آغاز تعمیرات اساسی اسکله تی جزیره خارگ در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی مخازن نفت جزیره خارگ نیز در هفته دولت آغاز می‌شود.

وی از بهره‌برداری یک واحد پتروشیمی در استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۵۷۳ میلیون دلار خبر داد و بیان کرد: یک واحد متانول با سرمایه‌گذاری ۲۴۳ میلیون دلاری بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.

واگذاری ۶۰۰۰ قطعه زمین

استاندار بوشهر افزود: یک سکوی نفتی نیز در صدرا برای میدان رشادت ساخته شده که در هفته دولت امسال به میدان رشادت منتقل می‌شود.

وی از آغاز پروژه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی فاضلاب محلات جنوبی بوشهر، بهره‌برداری از آب‌شیرین‌کن سیراف به میزان ۱۰ هزار متر مکعب در روز، آغاز آب‌شیرین‌کن بنک، توسعه پرورش ماهی در قفس و اجرای طرح‌های آبیاری نوین در استان خبر داد.

محمدی‌زاده تاکید کرد: ۶ هزار قطعه زمین در هفته دولت واگذار می‌شود که سه هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن شهری و سه هزار قطعه زمین نیز برای ساخت مسکن روستایی خواهد بود.

کد خبر 61351
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار