یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کمبود مخازن زباله در بوشهر/ ۳۵۰ مخزن گالوانیزه خریداری می‌شود
بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به کمبود مخازن زباله در این شهر گفت: ۳۵۰ مخزن گالوانیزه خریداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح سه‌شنبه در حاشیه نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: اعضای شورای شهر موافقت خود را با اجرای روکش آسفالت باند شمالی خیابان شهدای نیروی دریایی تا میدان حر اعلام کردند.

وی اضافه کرد: شورا با لایحه شهرداری جهت آسفالت باند شمالی خیابان شهدای نیرویی دریایی از تأسیسات شهید ماهینی تا میدان حر که عملیات حفاری در آنها صورت نمی‌گیرد با مبلغ پیمان ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان موافقت کرد.

نیک‌روش بیان کرد: طبق دستورالعمل اجرایی آئین‌نامه حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس مصوبه هیئت وزیران، نرخ خدمات مربوط به حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس هر سال توسط کارگروه موضوع ماده ۱۸ آئین‌نامه پیشنهاد و پس از تصویب شورای شهر برای اجرا از اول سال تحصیلی ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: اعضای شورا با نرخ پیشنهادی سرویس مدارس به پیشنهاد کارگروه ماده ۱۸ که نمایندگان آموزش پرورش، مدارس و شرکت‌های حمل و نقل نیز حضور دادند رأی مثبت دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر دیگر مصوبه شورا را موافقت با خرید ۳۵۰ مخزن گالوانیزه اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به کمبود مخازن زباله و گلایه شهروندان به ویژه در محلات جنوبی، شورا با لایحه شهرداری جهت خرید ۳۵۰ مخزن به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان موافقت کرد.

کد خبر 61645
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار