شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
مرکز انتقال خون خارگ با اعتبار بیش‌از 3 میلیارد تومان افتتاح شد

به منظور توسعه خدمات رسانی به شهروندان خارگ مرکز اهدای خون شهدای خلیج فارس در هفته دولت آغاز به کار کرد.

علیرضا باستین؛ مدیر کل مرکز انتقال خون استان بوشهر در آئین افتتاح مرکز اهدای خون جزیره خارگ اظهار کرد: اهدای خون نه تنها فریضه ای نیکو به شمار می رود و موجب نجات جان انسانها میشود ، بلکه اقدامی مهم در تامین ، حفظ و ارتقا سلامت جامعه نیز محسوب می گردد.

وی افزود: رویکرد سازمان انتقال خون و پیرو آن رویکرد اداره کل انتقال خون استان بوشهر، تأمین خون کافی و سالم برای نیازمندان به خون و فرآورده های خونی می باشد. و همچنین ایجاد شرایط اهدا خون برای همه مردم می باشد.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر تصریح کرد: از ابتدای شکل گیری مطالبه ایجاد و استقرار مرکز اهدای خون در جزیره خارگ ، با دیدگاه و رویکردی مثبت همچنین، حساسیت ویژه نسبت به ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب ، در چند مرحله و با اعزام کارشناسان اداره کل انتقال خون به جزیره خارگ ، پایش و بررسی زیرساخت های استقرار این مرکز را در دستور کار قرار دادیم.

 باستین خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم داشت تا با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان جزیره خارگ ، ضمن بهره گیری از خون های اهدا شده ، در تامین سلامت پایدار نیز نقش خویش را ایفا نماییم.

در پایان گفت: در سال گذشته در استان بوشهر با رشد ۲۰ درصدی اهدا سلول های بنیادی و ۱۵ درصدی افزایش اهدا کنندگان خون مواجه بودیم

کد خبر 61726

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار