پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
ثبت۲۷۴ ابتلای جدید و ۲ فوتی کرونا در لرستان/وضعیت ۲ شهر نارنجی شد
خرم‌آباد- دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ابتلای ۷۰ هزار و ۵۲۱ نفر به کرونا گفت: وضعیت شیوع کرونا در پلدختر و دورود نارنجی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲۴۱ هزار و ۱۷۹ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۲۳۹ هزار و ۶۹۴ نمونه داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تا کنون ۷۰ هزار و ۵۲۱ مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تعداد نمونه‌های منفی ۱۶۹ هزار و ۱۶۶ مورد بوده است، گفت: در مجموع تا کنون یک هزار و ۳۶۱ نفر به علت ابتلای به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد بستری‌های مثبت و مشکوک به کرونا در استان را ۱۹۵ مورد عنوان کرد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: افزایش موارد ابتلاء و بستری در استان، تغییر رنگ شهرستان رومشکان و چگنی از آبی به زرد و پلدختر و دورود از زرد به نارنجی زنگ خطر جدی خیز چهارم کرونا در استان است.

بنا بر این گزارش تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان تا روز گذشته ۷۰ هزار و ۲۴۷ مورد و تعداد فوتی‌ها هم هزار و ۳۵۹ نفر بوده است.

کد خبر 20084
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار