شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
۲۶ بیمار کرونایی در سمنان بستری شدند/ شناسایی ۴۸ مورد جدید
سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در ۴۸ ساعت منتهی به ابتدای پنجشنبه ۲۶ بیمار با آزمایش کرونای مثبت قطعی در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه بستری شدند.

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته ۲۶ بیمار جدید با آزمایش مثبت کرونا در مجموعه تحت مدیریت این دانشگاه بستری شدند، تاکید کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به پایان چهارشنبه و ابتدای پنجشنبه ۴۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه به نظر می‌رسد در آغاز موج پنجم بیماری قرار داریم، افزود: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری ادامه یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه شرایط در سمنان، دامغان و گرمسار نارنجی است اما به دلیل شیوع ویروس دلتا و شرایط قرمز دور تا دور استان سمنان، امکان شیوع بیشتر ویروس وجود دارد، گفت: در کنار ضرورت کنترل مبادی ورودی و خروجی از مردم می‌خواهیم تا از تجمعات دوری کرده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

دانایی با بیان اینکه هنوز هیچ نمونه ارسالی سمنان برای آزمایشگاه تست دلتای مثبت نداشته است، ابراز کرد: این به معنای این نیست که در سمنان کرونای دلتا وجود نداشته باشد امکان این امر وجود دارد که هنوز این نمونه در تست‌های ما مشاهده نشده باشد لذا باید کماکان هوشیار بود.

کد خبر 27842
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار