جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
شاهرود هم قرمز شد/ ۲ شهرستان استان سمنان در وضعیت نارنجی
سمنان- طبق آخرین آمارهای ارائه شده از دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود همچنین طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا، شاهرود در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین رنگ بندی اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان و همچنین بر طبق آخرین آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود شهرستان میامی در شرق استان سمنان تنها شهرستان وضعیت زرد کرونایی در این استان است.

شاهرود از وضعیت نارنجی به وضعیت قرمز تغییر رنگ داده و با کاهش شیوع کرونا در گرمسار این شهرستان از قرمز به رنگ نارنجی تغییر وضعیت داد در نتیجه باید گفت اکنون شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، آرادان و مهدی شهر در رنگ‌بندی کرونایی قرمز هستند.

شهرستان‌های سرخه و گرمسار در شرایط نارنجی کرونایی هستند در نتیجه محدودیت‌های اعلامی درباره این رنگ بندی ها از امروز در شهرستان‌های مذکور اجرایی می‌شود.

آموزش و پرورش طبق رنگ بندی پنجشنبه اعلام کرد با توجه به اینکه از نظر رنگ‌بندی کرونایی، شهرستان‌های گرمسار، آرادان، سمنان، مهدی‌شهر و دامغان در وضعیت قرمز قرار دارند، بر این اساس تمام مدارس این شهرستان‌ها از شنبه ۲۳ بهمن تا پایان هفته برنامه‌های آموزشی و پرورشی خود را به صورت مجازی و غیرحضوری ارائه خواهند داد اما با تغییر رنگ بندی کنونی به نظر می‌رسد که آموزش در شاهرود نیز به صورت مجازی خواهد بود.

با خروج گرمسار از وضعیت قرمز و استقرار در وضعیت نارنجی اما کلاس‌های درسی در این شهرستان دایر خواهند شد چرا که طبق مصوبه ستاد کرونا آموزش حضوری در شهرهای نارنجی بر قرار اما شرایط پروتکل‌ها به شدت در آن لحاظ می‌شود.

در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی کشور شهرهای قرمز به ۲۴۷ شهرستان افزایش یافت و اکنون ١١٢ شهرستان نارنجی کرونایی و ۸۹ شهرستان زرد هستند و هیچ شهرستانی به رنگ آبی کرونایی وجود ندارد.

کد خبر 41701
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار