شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
من ساحل زیبای خارگ هستم

خارگ : من ساحل زیبای خارگ هستم : ساحلی هستم پر از زیبایی های طبیعی و خدادادی برای دیده شدن و استفاده کودکان پر ذوق و اشتیاق و مردان و زنان تلاشگر و مقاوم این شهر امروز که ندایِ آزاد شدن چند متر از حریم خودو هم نوعانم در سراسر کشور  را شنیدم،هرچند باورش برایم سخت است اما شور و شوق وصف ناپذیری در من زنده شد،من هم مثل شما انسانها آزادیم را دوست دارم و برایم ارزشمند است.

به گزارش خبرنگاری خارگ آنلاین : به قلم سید خلیل پیام  : در دنیای امروز،تبعیض در همه جا موج می زند و عامل این تبعیض خود ما انسانها هستیم. من ساحلی بکر،در کرانه های آبی نیلگون خلیج زیبای همیشه فارس هستم من زخمی بمباران های بسیار وخسته از تجاوز بیگانگان به سواحل خودهستم. سختی های زیادی از هجوم هلندی ها،پرتغالی ها،انگلیسی ها، هندی و ......کشیده ام.
ساحلی هستم پر از زیبایی های طبیعی و خدادادی برای دیده شدن و استفاده کودکان پر ذوق و اشتیاق و مردان و زنان تلاشگر و مقاوم این شهر امروز که ندایِ آزاد شدن چند متر از حریم خودو هم نوعانم در سراسر کشور  را شنیدم،هرچند باورش برایم سخت است اما شور و شوق وصف ناپذیری در من زنده شد،من هم مثل شما انسانها آزادیم را دوست دارم و برایم ارزشمند است.
شنیده ام در بنادر و جزایر دیگرکشور ، بخش هایی از سواحل آزاد شده، پس به حریم و خواسته من هم احترام بگذارید و ۶۰ متر از سواحل را در اختیار شادی و نشاط مردم این دیار کهن نگین بی بدیل خلیج همیشه فارس قراردهید.
همه شماها که کودکی،نوجوانی،جوانی،کهنسالی خودرا در کنار من گذراندید و باهم خاطره سازی کردیم و عشق ورزیدید ، رازهای تلخ و شیرین خود را بر تن ماسه های من نوشتید،امروز خواسته من از شما این است؛ کمک کنید پهنه زرین من از بار سنگین سیمان وآهن  برای استفاده بهتر از زیبایی های طبیعت توسط خود وفرزندانتان آزاد شود به زیبایی و آزادی سواحل،احترام بگذاریم.
 
(طبیعت زیبای ساحل خارگ)
سید خلیل پیام

کد خبر 42174

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار