جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس و دانشگاها
بندرعباس - سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس و دانشگاهها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، با اشاره به اهمیت آموزش حضوری، عنوان کرد: مزایا و محاسن آموزش حضوری قابل مقایسه با آموزش مجازی نیست.

وی افزود: با توجه به آسیب های که آموزش مجازی دارد حرکت به سمت آموزش حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجتناب ناپذیر است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها مصوبه ستاد ملی کرونا و تاکید ریاست محترم جمهور است و آموزش و پرورش و دانشگاه ها ملزم به اجرای آن هستند.

کامرانی با تاکید بر حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان، تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بازگشایی مدارس و دانشگاه ها برای حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.

وی گفت: وجود تهویه مناسب در کلاس های درس مدارس و دانشگاه ها استفاده از ماسک برای حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: اقناع خانواده ها و بهره گیری از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در بازگشایی مدارس و رفع مشکلات آنها نیازمند اهتمام است.

کامرانی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان و دانشجویان و رفع دغدغه های خانواده ها دانشگاه علوم پزشکی استان به صورت مستمر آخرین وضعیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس و دانشگاه ها را رصد و ارزیابی کند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه فرمانداران و دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش را در رفع مشکلات مدارس به ویژه تامین سیستم فرمایشی مدارس، نصب تهویه مناسب و حفظ تجهیزات کمک کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به نقش واکسیناسیون در حفظ سلامت دانش آموزان و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، اظهار داشت: خانواده ها نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود از طریق مراکز واکسیناسیون تجمیعی برای حفظ سلامتی آنها اقدام کنند.

کد خبر 44759
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار