یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
۱۵ هزار نظارت بهداشتی توسط دامپزشکی استان بوشهر انجام شد
بوشهر- مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: ۱۵ هزار و ۹۳۷ عملیات نظارت بهداشتی و بازدید توسط اکیپ‌های بازرسی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در اردیبهشت انجام شد.

مرتضی بحرانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت جاری، واکسیناسیون بیش از ۱۴۹ هزار رأس دام بومی و صنعتی بر علیه بیماری‌های استراتژیک و بیش از ۱۴۵ هزار رأس دام بر علیه بیماری‌های غیر استراتژیک توسط دامپزشکی استان بوشهر انجام شده است.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: طی این مدت انجام امور صادرات (نمونه برداری و انجام آزمایش‌های لازم و صدور سرتیفیکیت به کشورهای مقصد)، جهت صادرات هزار و ۱۰۹ تن انواع آبزیان به مقصد کشورهای مالزی، امارات، چین، قطر، روسیه، لبنان، ترکیه، تایلند، ویتنام انجام شد.

بحرانی یادآور شد: نظارت بر کشتار بیش از یک میلیون ۳۰۷ هزار قطعه طیور صنعتی و تأمین گوشت سفید استان و نظارت بر کشتار دو هزار و ۹۴۲ رأس دام کشتاری سبک و سنگین و تأمین گوشت قرمز بهداشتی در اردیبهشت ماه امسال انجام شده است.

وی گفت: انجام ۱۵ هزار و ۹۳۷ مورد عملیات نظارت بهداشتی و بازدید توسط اکیپ‌های بازرسی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی از اردیبهشت ماه سال جاری از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

کد خبر 46486
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار