چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
نماز جمعه تریبونی برای بیان دغدغه و مشکلات اقشار مختلف جامعه است
گناوه-امام جمعه گناوه گفت: نماز جمعه باید تریبونی برای بیان دغدغه و مشکلات اقشار مختلف جامعه و جایگاهی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و بصیرت افزایی و تبیین باورها و گسترش فرهنگ اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنج شنبه در نشست اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه گناوه با تقدیر از فعالیت اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان خاظهار داشت: مسئولیت تعیین برنامه‌های مختلف بر عهده شما اعضای ستاد است و به عنوان امام جمعه این فعالیت‌ها را پشتیبانی می‌کنم که این باعث می‌شود تا در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های مثمر ثمر انجام شود.

امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه مصلی شهرستان صرفاً مکانی جهت اقامه نماز جمعه نیست افزود: مصلی جمعه گناوه با توجه به مساحت و ظرفیت بالایی که دارد مکانی مناسب برای برگزاری جلسات، مراسم و گردهمایی‌های مختلف و متعددی از جمله برنامه‌ها و نشست‌های ویژه ایام بیماری کرونا، برگزاری آزمون‌های کنکور و سایر گردهمایی‌ها و مراسم مختلف ملی مذهبی است و برنامه‌های مختلف در این مکان انجام می‌شود.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: با توجه به بازسازی و تجهیز در سال ۱۳۸۷ و اینکه ستاد نماز جمعه شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ مقام اول کشور را به دست آورد می‌توان آن را یک قرارگاه ویژه و عام المنفعه برای کل شهرستان دانست.

رکنی حسینی گفت: وظیفه ویژه ما امید بخشی به جامعه به خصوص نسل جوان است و باید با بصیرت افزایی و تبیین باورها و اعتقادات، تأثیر رسانه‌های معاند را تا حد زیادی خنثی کنیم و با کمک‌ها و همکاری ویژه بسیج و آموزش و پرورش باعث حضور گسترده مردم به ویژه جوانان در مراسم ملی مذهبی شویم.

امام جمعه مردمی گناوه خاطر نشان کرد: نماز جمعه باید تریبونی برای بیان دغدغه و مشکلات اقشار مختلف جامعه و همچنین جایگاهی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و بصیرت افزایی و تبیین باورها و گسترش فرهنگ اسلامی باشد.

جذب جوانان و نوجوانان از مهمترین اهداف ستاد نماز جمعه گناوه

رئیس ستاد نماز جمعه گناوه در این نشست ضمن ارائه عملکرد و گزارش این ستاد در ماهای اخیر گفت: ما دغدغه‌هایی از جمله ضعیف بودن بخش رسانه در انعکاس فعالیت‌های ستاد را داریم که امیدواریم با فعالیت حداکثری اعضای ستاد دغدغه‌ها برطرف شوند.

عبدالحمید شیخی افزود: جذب جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین اهداف ستاد نماز جمعه است که باعث می‌شود شور و نشاط بیشتری به مصلی جمعه تزریق شود و با تدارک اردوهای جهادی برای آنها می‌توانیم از زحمات آنها تقدیر کرد.

نشست اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه گناوه با موضوع جهاد تبیین و بصیرت افزایی با حضور حجت الاسلام رکنی امام جمعه گناوه در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد که در پایان نشست ضمن بیان نظرات اعضای ستاد نماز جمعه در خصوص بحث معضل پارک وسایل نقلیه در کنار مسجد جامع (محل موقت نماز جمعه) پیشنهاداتی ارائه شد و بنا شد در خصوص پارکینگ و نظم و کنترل ترافیک، هماهنگی‌هایی با آموزش و پرورش و پلیس راهور شهرستان انجام شود.

کد خبر 51580
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار